Facebook讚好

2012年3月5日 星期一

Chateau Grand-Puy-Ducasse


Chateau Grand-Puy-Ducasse , 位於Pauillac區,圍繞住她的都是一等一的酒莊如Lynch Bages, Mouton等.
同區的有一家名字差不多的酒莊,Chateau Grand-Puy-Lascoste 歷史上是弟姊妹莊,現在已經沒有關係,獨立營運.兩個酒莊也是源自同一塊葡萄園,Grand-Puy.由於地理位置優越,很多投資者或釀酒世家都對這塊葡萄園產生莫大的興趣,以為都是會生金蛋的雞,近幾十年內Chateau Grand-Puy-Ducasse酒莊主權易手的次數等於某些酒莊300年內的總和.

當時,約1750s,葡萄園是由 Dejean Family所擁有,他們並不是釀酒世家,反而是做生意的地主,買賣土地.當年有一位獨立投資者Pierre Ducasse對部份的葡萄園進行收購,就成了現今的Chateau Grand-Puy-Ducasse.另一半Dejean Family送給了女兒作為嫁妝,就成為了今天的Chateau Grand-Puy-Lascoste.

Chateau Grand-Puy-Ducasse在歷史中經過很多次的易手,其中包括不同的釀酒世家,如Suduiraut Family,Mestrezat Family.酒莊最後一次的易主在2004年,由Merlaut Family提出收購,和法國銀行French bank Credit Agricole共同擁有.短短幾十年內易主多次,一定會對酒質有明顯的影響,不幸中的大幸就是,經歷多次的易主全都是釀酒世家,不然如此頻繁的交易,
酒質幾乎會被管理的問題完全破壞掉.

Chateau Grand-Puy-Ducasse 葡萄園位地30ha,60% Cabernet Sauvignon,40% Merlot.酒款如下 :
- Chateau Grand-Puy-Ducasse
  40%新木桶,60%1年木桶,18個月發酵,年產18000箱
- Chateau Artigues-Arnaud
  年產2000箱
- Prelude a Grand-Puy Ducasse
  年產2000箱

13 則留言:

  1. 我初學紅酒,請恕我問d無聊問題...
    年產 2000 箱,其實係咪即係代表佢 d 酒會係好貴?其實大約年產幾多支?d 價錢先至可以去到平民化呢?
    同埋我覺得如果得 2,000箱,係全世界咁多個國家,又會唔會唔夠分呢?

    回覆刪除
  2. 這個問題並不無聊呀~
    產量少是貴的一個因素吧,但最重要的都是質量.打個比方說,WATSON賣瓶裝水,就算年產量只有10瓶,也不會賣得很貴吧,因為水並不稀有也不會有什麼價值.

    2000箱不算很少,再少的酒莊只生產2000支也有~

    回覆刪除
  3. 明白。2,000支... 果d我諗就係天價 Lafite 果 d?
    之但係,我覺得一個咁大既酒莊,一年先 2,000箱 wow... 個酒莊其實有無錢賺?有d紅酒講緊 retail 賣幾十蚊一支,咁真正既出廠價咪會好平好平?咁其實佢地又點可以營運架呢?

    回覆刪除
  4. 如果你係指呢個酒莊的話,佢生產正酒係18000箱,並不是2000箱~

    回覆刪除
  5. oh.. 明白。其實我都唔識分咩叫正酒,咩叫副酒,或者之前你係 Beaucastel 提到既三軍酒... 依 d information 真係唔識得去邊度學返黎。師兄要教教我啊!

    回覆刪除
  6. 法國波爾多大部份酒莊,都會主力生產同酒莊相同名字的酒(為之正酒).其他較差還者用不完的葡萄,就會釀副牌. 當然有好多酒莊的副牌是用指定的葡萄園.

    回覆刪除
  7. 我係銅鑼灣見到依支 Chateau Grand-Puy-Ducasse 2006 賣緊 $398。

    回覆刪除
  8. oh.. 請問有無多 d tips 可以邊度買到更平宜啊?thx thx thx ^_^

    回覆刪除
  9. 質素好的酒鋪,就唔好差幾十蚊吧,又不是幾百蚊~網上訂係平D,但你自己安排運費,平20蚊會搞多好多,除非你買貴價酒吧~

    回覆刪除
  10. icic.. 我依家都留意緊上網訂,不過唔知道邊間好,邊間唔好,要慢慢做 research 了。haha!

    回覆刪除