Facebook讚好

2012年1月30日 星期一

Robert Mondavi Cab Sau Reserve 1975 , Opus One 2005



上次兩支condition極佳的Chateau Haut Brion到手之後,今次就到美國酒王了.經過由美國到香港的10多個小時的運送,我急不及待地給她們拍下一個專輯.才讓她們安靜地睡在為她們專心設計的酒櫃之中.

Opus One 就是Chaueat Mouton 的Baron 伯爵和美國葡萄酒之父Robert Mondavi 合作的舉世之作. 而Robert Mondavi Cab Sau Reserve也就是 Robert Mondavi先生生前引以為傲的酒款.這次有幸買得到1975年的出品,真的是"有今生,無來世".因為90年代Robert Mondavi Winery因財政問題而易手,而易手之前大部份釀酒的工作已交給他的兒子和團體處理.所以真真正正由Robert Mondavi先生製造出來的小寶貝是由1980s的時期或更早.這支正正是Robert Mondavi先生呼風喚雨的時代下出產.

Opus One也就不用多介紹,相信這裡比我認識Opus One更深更多的讀者大有人在.名氣之大的確是一時無兩.兩大巨頭的合作就是最大的保證.酒標上的雙人頭也就是Baron伯爵和Robert Mondavi先生頭像的倒影.首個出產年份是1982年.2005年這年分數很高,W.A.評分為95.

1975年的Robert Mondavi Cab Sau Reserve我相信酒質已過黃金時期,不過也會找個機會開瓶一嚐,沒有喝過Robert Mondavi那算是喝過美國酒?至於Opus One,下個10年才相聚吧!


Robert Mondavi Cab Sau Reserve 1975 : $ 380hkd
Opus One 2005 :$ 1200hkd

14 則留言:

  1. Ching, 支Robert Mondavi Cab Sau Reserve 1975 我都有興趣飲呀,, 預埋我OK MA,, 我可以合返錢KA~~

    takumitmgss@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  2. 一定,但你要長期留意住我個blog,因為唔知幾時開,haha,個blog岩睇幫手睇下身邊d酒友過黎聚下腳,做個朋友

    回覆刪除
  3. HAHA, CHING, 我就係想做個朋友, 但你又唔留 E-MAIL OR MSN 比我=.=......

    我會留意住你個 BLOG的,, BUT 如果你開支酒時,請早一天喺 E-MAIL 通知聲我LA~~

    回覆刪除
  4. 師兄, 我想請教下點樣係美國訂酒番嚟香港??

    回覆刪除
  5. 首先你想訂乜野酒先,因為美國係一個集散地,澳酒,智利或者波爾多都有直接出口美國的,所以USA LABEL同LOCAL LABEL係唔同

    回覆刪除
  6. 我想知道gee係shipping方面點搞. 因為想買d舊年份gee美國酒, 而係當地買會易d找到同平d

    謝謝

    回覆刪除
  7. 如個你親身過去買的話,可以同當地既物流deal,自己包"發保膠"同入箱,平d.自己包膠放心d.我自己就用fedax,佢有個wine shipping既服務,有埋保險.貴用就貴少少

    回覆刪除
  8. 方便把fedax的wine shipping服務部門的電話/email給我嗎? 謝謝

    回覆刪除
  9. 你可以打去fedax到就okay~同佢講你係想ship葡萄酒

    回覆刪除
  10. hi ching, just had a chance to to drink opus one 1990 and 1992 in CNY. i am very new to wine so i could not describe them. but i just felt they were very nice to drink :)

    回覆刪除
  11. The 75 Mondavi should be an interesting wine to taste, so is your Dominus 84. There are plenty of 70's and 80's wines made by serious producers in California that are drinking quite beautifully now. They were made in the style of classic elegant bordeaux rather than the 90's onward big fruity style.

    回覆刪除
  12. hello, i from hk, would you mind where bought the Robert Mondavi Winery Cabernet-Sauvignon Reserve 1975????

    回覆刪除