Facebook讚好

2012年1月14日 星期六

Coudoulet du Beaucastel 2006

Coudoulet du Beaucastel  , 是 Rhone 區明星酒莊Chateau du Beaucastel 的三軍酒(副牌再對下一個等級)雖然已經是第三級,但應該都帶有 Beaucastel的影子吧.(個人的單純想法,希望可以用$160品嚐到$600Beaucastel的味道).Rhone區的酒莊,酒廠歷史和架構比波爾多複雜,差不多的酒名但質素卻差很遠.很多初初步入cote du rhone紅酒的朋友都會以出名的,如Beaucastel , E.Guigal的酒廠入手,先品嚐他們的四,五,六,七,八軍開始.因為只少可以品嚐到一點點她們的特性.在Rhone區亂撞的話,是燒錢的遊戲.但論燒錢的程度,當然是我們偉大的Burgundy.這個有機會再跟大家討論.

Rhone區的生產線較一般的酒莊要多,就以波爾多的為例,除正牌外可能會有副牌,再多的,就是三軍或白酒(如Chateau Latour,是少數波爾多明星酒莊擁有三軍酒).但Rhone區的就不同.一個酒莊在不同地區也會有自己的葡萄園,該區的出產就會用地區名去劃分. 如E.Guigal,cote de rhone有出產,cote rotie又有,CDP又有,Hermitage都有,所以如期說酒莊,倒不如說是酒廠.想弓解更多有關Rhone或Beaucastel的歷史,可到站內搜尋.

開瓶時散發著陰沉的氣息,顏色是宗紅色,果香是慢慢的散發,一堆森林的雜草香,果實香.有樹葉的青香.然後變化成西柚/沙田柚的香氣,不過也是陰沉的,沒有半點陽光氣息.有結構.入口是辛,再來是甜,有酸味的延續,finish是短促,酒體偏薄.即開即飲的類別.以三軍酒和酒價而言,是物有所值的.

Breathe後變化不大,但酒質一路都能夠維持,有不錯的表現.整體而言有一種陰沉的森林感覺,優雅的.我會推薦.

價格 :$160
我的評分 : 7/10

17 則留言:

  1. Jason (MSN: jasontcw1022@hotmail.com)2012年2月17日 下午1:39

    又係我啊。見到你依支酒 $160 蚊,你又俾咁高評價,唔知可唔可以話我知係邊一度買的?依家會唔會升左價?thanks.

    回覆刪除
  2. oh.. 咁你知唔知邊 d 酒鋪會有得買?我想買黎試下。

    回覆刪除
  3. 好,謝謝。等我行開買黎試試。THX

    回覆刪除
  4. 尋日行過 TST 北京道果幾間紅酒鋪,紅酒就無,只係得白酒,仲要過千蚊 ar... haha! 今晚再去 TST 望下先。

    回覆刪除
  5. 係真啊。無留意咩年份。佢只係話無你依支既紅酒,但就有同一酒莊既白酒...

    回覆刪除
  6. 今日問過 TST 一間 ABC Wines.. 最平1999年都要 $1,100.. 2007年要 $1,380... wuwu.. 買唔起了。無得試飲!

    回覆刪除
  7. 師兄有冇搞錯左個名??Beaucastel正酒都未駛咁貴喎,呢支係二軍

    回覆刪除
  8. oh.. 我唔識啊,我真係超級初哥。我都只係就咁俾個名人睇,佢就咁報價.. haha! 你知唔知大約咩地方有得買?

    回覆刪除
  9. 我幫你睇睇美國有冇,唔急飲可以等下我~

    回覆刪除
  10. 謝謝你。唔急飲,只係怕貴... 哈哈!謝謝你。

    回覆刪除
  11. 師兄如果你搵到依一支酒同你都會訂其他酒,幫我訂2-4支啊。我可以同你 share 返d 運費。謝謝你!

    回覆刪除
  12. 師兄... 我想問,依個網站入面係咪有依一支酒?我怕我睇錯。
    http://www.altayawines.com/en/winelist.php?cat_id=11

    Coudoulet de Beaucastel Cotes du Rhone 2009 (WA 90)
    750ml HK$190.00

    回覆刪除
  13. thank you. 我已經 order 左兩支 2009 了。唔知道味道會點呢?hehe!

    回覆刪除