Facebook讚好

2012年3月3日 星期六

新酒入手,Molly dooker The Boxer 2008 , Two Left Feet 2008

又是我最愛的"平,靚,正"Molly. The Boxer系列就之前都介紹過,如果大家對筆記有興趣的話,可以在站內搜尋,而同是入門級的Two Left Feet,是Cab Sau的酒款,不過也是帶有強烈爆發力的fruit bomb類別,老實說就是整個酒莊除了白酒和氣酒之外,也是爆發型的.

在香港是有獨家代理,理論上價錢都不會怎樣浮動.最新的2009,2010價錢也是概$235~265hkd,超出了這個價錢就是算貴了.香港還有一些商鋪是有賣"水貨",就是跟酒莊直接購入,因此酒價會比較便宜一點也不出奇.



Two Left Feet的圖案很有趣,就是有一對情侶,可能是老公老婆再跳舞,很好辨識的.

The Boxer 2008 , $180HKD
Two Left Feet , $235 HKD

18 則留言:

  1. 嘩!點解你可以買得咁平架?The Boxer 我都勁鐘意,佢既 chocolate 味好強。我都仲有兩支未開黎飲。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. boxer係比巿面平d, two left feet應該一樣吧~

      刪除
    2. Boxer 平好多啊。哈哈! Two Left Feet 都算平。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我之前係 CitySuper 見過有 The Boxer,同 Two Left Feet 賣,不過好貴,賣成 $385 蚊一支。我係九龍灣都見過,平少少都要 $310。網上面都有見有得賣。
      我之前搵 Carnival Of Love 同 Enchanted Path 搵左我超耐,依兩支 R.P. 都俾好高分,出面週圍都賣過千... 從未見過網主咁咁平,有我都想入多幾支。哈哈!

      刪除
    2. 係。其他果幾支我就未試過了,So far 我只係飲過 The Boxer,而 Two Left Feet,Enchanted Path,Carnival of Love 同 Velvet Glove 就每樣一支買左未開!最貴果3支太貴要係重要時候先開得。 ^_^
      有機會我都想試下 Gigglepot 同埋 Blue Eyed Boy。但要成 5-6百蚊啊... 要遲下先再考慮買黎飲。

      刪除
    3. blue eyed boy 要成$500~$600?
      香港食水都幾深~.~

      刪除
    4. 我記得要成 $550 以上,但唔記得係邊間睇了。最貴係 Sogo,Carnival of Love 2009 賣緊 $1,300....

      刪除
    5. YUP.. 所以見你成日買到咁平真係好羨慕。hehe!

      刪除
    6. Mollydooker The Boxer Shiraz 2012 750ml

      HKD 160.00

      http://www.algowines.com/class-1651/product-6251/504.html#.VUnFvHrVRLE

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 你好,我也想問問你的Two Left Feet 可以在那裡買到? 謝謝.

    回覆刪除
  5. 這個網站可以幫到你~
    http://www.sinolinkfw.com/

    回覆刪除
  6. http://www.algowines.com/class-1651/product-6251/504.html#.Uxg7K-eSyLE

    Mollydooker The Boxer Shiraz 2012 人地都係 160咋!

    回覆刪除