Facebook讚好

2012年1月22日 星期日

2nd品紅會,心血來潮 , Mollydooker, The Violinist 2009(一)

心血來潮的一次,朋友找到了一支1988 意大利的貨色,和我已飲用過的Chateau BEAU-SéJOUR BéCOT 1998.因為朋友是在購買意大利酒時同場購入的.我上次品嚐過後跟他在對話中分享過一次心得,於是便買下來品評一下.

由於是次沒有準備,我便拿出了一支剛送到我家的Mollydooker 白酒 The Violinist 2009年和一些ham當作回禮,當日的酒款如下 :

1) Mollydooker, The Violinist 2009
2) Fratelli Grati , Chianti Ruqina Riserva1988
3) Chateau BeauSejour Becot 1998


Mollydooker的在紅酒界是”興風作浪”過好一陣子,因為這個酒莊的作風是比較特別,葡萄和葡萄糖所佔的比例很高(莊主說高達70%,意思就是如一支酒是1000ml,其中700ml是葡萄汁和葡萄糖)所以造就出fruit bomb和extremely full body的Mollydooker風格,相對地,酒精含量也非常高,如Mollydooker The Boxer , Blue EyeBoy等系列,平均酒精含量有16c~17c以上.而The Violinist可算得上對這個酒莊的體驗版.但紅酒比白酒出色.之前的品評中也有提及過Mollydooker的資料,大家可以搜尋一下.

酒身中等,偏dry,香氣不算得上濃郁,但是有厚度的菠蘿,紅蘋果等熟果香,香氣有一定的重量.酸度偏低又沒有太多的果香支持,finish帶甘,不甜.整體感覺普普通通,不過不失.這支是是sauvigon blanc和chardonnay混合釀造,葡萄的特性沒有出來.經過美國木桶壤製又沒有應有的香氣和層次.我的評價為”普通白餐酒”,40~60蚊的水準.好像跟Mollydooker連繫不上.不過價格大眾化,所以餐酒來說還可以.

價格 :$120
我的評分 : 3/10



15 則留言:

  1. hello,你好啊。我叫 Jason,我一直都有追開你既 post,最近我搵緊 MollyDooker 既 Enchanted Path 同 Carnival of Love 依兩支紅酒。但見你支 The Violinist 只係 $120 蚊,好平啊。我想請問下知唔知邊度可以買到咁平?我想買多幾支要黎結婚飲用。(P.S. 我都係左手仔. hehe! 所以有少少情意結),希望你可以幫到我。謝謝

    回覆刪除
  2. 你想買VIOLINIST定係Enchanted Path + Carnival of Love?
    呢個莊酒價炒起左,想買平的話都係以前買落,
    而家2009 Carnival of Love最平都講緊850~900,一D都唔便利呀

    回覆刪除
  3. 我之前買左 Enchanted Path 同 Carnival of Love 各一支,都要成 $900 一支,真係好貴。我都飲過佢既 The Boxer,而 Two Left Feet 就買左未開,我都覺得好好飲,我係新手,暫時唔識俾 comments,只係知都岩我飲,而我又好鐘意佢既 history 同埋佢既圖畫。可能我要退而求其次,用 Two Left Feet。我只係見你寫VIOLINIST 只係 $120,我係 TST 見到都要 $280。所以想問下你會係邊度買!

    回覆刪除
  4. $120買唔到嫁啦~但我有兩三支2006既carnival of love飛緊返黎香港,計埋運費不知道什麼價錢,如果師兄有興趣,你結婚我一定會成本價讓一支比你地~

    回覆刪除
  5. 真係架?我想要啊。超級唔該晒你。THX THX THX
    我果支係 2009 年咋.. 不過好似話 2005 年最靚,Robert Parker 俾好高分。
    想問下你係係邊度訂酒架?之前我係香港一直搵唔到,直頭email 問到去澳洲 d 賣紅酒 website 運過黎,但為返每支都要 $9xx ($6xx 再加 $3xx 運費啊),所以先係香港買。不過我都要再搵辦法買多支 Enchanted Path 返黎,如果得2 Pair,就只可以兩台主家席飲,其他要飲平d 既。哈哈!
    again, 真係超級唔該晒你。
    and this is my email: jasontcw@yahoo.com.hk,希望可以再多d同你地交流學多d紅酒知識!

    回覆刪除
  6. Enchanted 佢係唔係SHIRAZ BASE , 雖然都係好爆既類別,但Carnival of Love係FRUIT bomb,如何取其意義的話,就冇乜所謂,講質素的話,我自己都係買Carnival of Love.唔好睇咁多分數呀,冇益,ha.不過以年份黎講,2006絕對唔差過2005

    回覆刪除
  7. 其實我未飲過依兩支啊。但知道 Enchanted 係 Shiraz + Cab Sau。依兩隻 grape 我都鐘意。我依家都有望下 RP 分數,不過多數會揀你俾 comments 高分果d黎飲,始終我見你 Post 果d酒既價錢我會接受到,Welcome / Parker 又買到,因為我唔識d 咩味咩味,去到超市只會亂買. 所以睇下你d 評語之後,再買黎試飲,再感受下你所講既味道,呵呵!跟你學下野。

    回覆刪除
  8. 我都唔係好識,只係飲到乜就講乜遮~哈哈,2009你買左的話唔好開住,好新好年青,睇下等唔等到2006個支,呢支可以開

    回覆刪除
  9. 好啊。我等你支 2006年,不過我想問,2009年,要等幾耐先開得?如果好似你咁,上網買 2006年再送黎 HK,為返每支要幾錢?有無話 min. 要買幾多支架?thx thx

    回覆刪除
  10. 2009年最少最少2014+先好開~Carnival of Love唔駛陳太耐,其實成個mollydooker既酒莊都唔適合陳年太耐~因為我唔相信d唔尊業既便宜運送公司,靚酒都比佢運到變洗甲水,Fedax有個葡萄酒運送既專線,好尊業,同你入晒發保膠,包駛膠袋,12支一箱計,為返80蚊一支,愈多愈平,有次運50支返黎,為到30~50蚊一支

    回覆刪除
  11. oh.. 咁我咪要等到 2014 年先可以結婚?哈哈!
    我都知道好似話太勁酒精既酒係唔可以陣年太耐?Am i right??
    我想問如果我無 FedEx account,我可唔可以做到依樣野?係唔係就咁打去 FedEx 就可以做到?定係好似你咁做飲食既人先可以做到?
    同埋係咪外國咩地方買都得啊?你有無咩外國訂紅酒網站介紹下啊? thx thx

    回覆刪除
  12. 2014先開會係好飲好D遮,而家開都冇問題~狀態差少少遮~
    FEDAX登記左就可以問佢,叫佢幫你安排

    我都知道好似話太勁酒精既酒係唔可以陣年太耐?Am i right??
    一部份,這個要比較仔細地講

    回覆刪除
  13. Jason (MSN: jasontcw1022@hotmail.com)2012年2月17日 下午1:37

    ic.. 要繼續跟你學下野先。hehe! 當然我應該會出年就要開晒 d Path 同埋 Love 飲架喇。或者如果有機會可以再平少少價買到既就會入多幾支 keep 到14年,$9xx 實在太貴了,只係支付到 5-6 支。
    你有無其他聯絡方法架 (eg. MSN)?有時想請教下你d紅酒知識。

    回覆刪除
  14. 多D上落呢個BLOG吧,呢度唔留CONTACT方法了,太多垃圾EMAIL會SEND過黎~
    你諗住買幾多支結婚用呀?枱枱都一支咁誇張?

    回覆刪除
  15. 哈哈!好啦,因為我怕我係你其他post 留咗言但唔記得邊度留咗miss..
    我緊係唔會一台一支,但我想主家席有一至兩對,加埋你果支,再買多支就可以有兩對,但考慮你所講買一兩支Love 另外過多幾年先開 (if 外國訂可以平d的話...) hehe!

    回覆刪除