Facebook讚好

2012年1月10日 星期二

Mollydooker , The Boxer Shiraz 2008

Mollydooker , 以酒莊歷史來說,是新手.但在巿場來說,卻不是等閒之輩.先不談任何東西,只談酒價,由我第一支買的時候是$90,1年後$150,現在Citysuper在賣$230,只是兩年來的事.在香港能夠愈賣愈貴的只有一個定論 : 有人搶住買.現在已經由一間酒商全面代理.酒價也穩定了,長時間也是$235 ~.~

The Boxer算是 Mollydooker 中紅酒的入門級,他們的紅酒logo是很有心思的,名字也是.按照莊主的解說,名字是代表了該酒的風格.那裡玄@@其實當你飲用過第一次的boxer,就會明白為什麼叫Boxer了.

開瓶時已有濃郁的black berry香.香氣方面會隨著時間而改變,之後是濃郁雲呢拿,黑朱古力.很有變化.顏色是深紅色,杯邊帶紫.酒身極之厚,厚得過了火位,變得很FAT,很肥膩,你初初飲用時會覺得口感不好.如果讀者習慣了波爾多的口感,The Boxer你會覺得飲用完會「很飽」.

值得一提,The Boxer有16%的酒精度,但酒精表現純化,你不會知道是一支16%酒精度的紅酒.我們沒有刻意醒酒,在45分鐘之後,酒身開始變化,肥膩的酒身開始收歛起上來,俱爆發力的香氣,由初初各自各精彩的,慢慢混合在一起,變得豐富,有層次.飲用起上來再沒有開瓶時的「太過火」的感覺.餘韻有8秒以上,是集中的雲呢拿香,但帶一點點苦和澀,未至於影響收結的感覺,但怪怪的.味道像加熱過的葡萄一樣.整體而言是一支充足爆發力,澳洲Shiraz力量風格,進攻型的紅酒.配合味道豐富而濃郁的主菜,這支boxer可以應付得綽綽有餘.但無耐帶有葡萄煮熟了的苦澀味道,是一敗筆.不過也是特別之選.

The Boxer是非常"飽"的一支酒,在開瓶的第一下就已經急於求成的感覺."怕你唔知,全部扔晒比你"是我心裡的OS.當然是有質素的,就像一個拳手,希望第一下就KO你,這支酒成功了,因為只少我在第一次飲用他是,是驚訝的.能否陳年呢?我相信不能了.如此飽滿的熟葡萄特質,經不起時間的考驗,只會慢慢流失.盡早飲用,早買早享受.

價格 : $235
我的評分 : 8.5/10
WA : 92
WS : 91

4 則留言:

  1. Hello, 近排睇緊你個 blog.. 見到依一隻 Mollydooker 既品牌。買左依支 The Boxer 黎飲,覺得都好好飲。我想請問下你,知唔知邊一度會買得到佢再高一級...
    Enchanted Path 同埋 Carnival of Love 依兩支紅酒?我睇過佢地兩夫婦既 history.. 好想買佢依兩支酒,將會 for 慶祝我向我女朋友求婚用,我覺得依兩支酒會好飲得黎係有個意思係度。
    但我係新手,唔熟紅酒,唔知道邊度可以搵到。暫時我只係係信和商場搵到 Enchanted Path only.. 我想請問下你,如果你有無留意過邊一區會有佢地d酒賣?
    謝謝你喔!
    Jason (jasontcw@yahoo.com.hk)

    回覆刪除
  2. Nice , 飲得既年份,好似2006,2007,2008呢d都已經比較貴,你大概預幾錢?

    回覆刪除
  3. Tried the Boxer few days ago!

    Good value for money & I feel very 飽 after drinking a glass.

    Good recommendation!

    回覆刪除