Facebook讚好

2012年5月25日 星期五

成報 : 不少名人鍾情紅酒 (黃宗澤,陳細潔,何鴻燊)



【本報記者報導】


不少名人及藝人均喜愛享受紅酒佳釀,其中享有「鯊魚女」之稱的陳細潔,早年品嚐紅酒,深深受到酒液的馥郁芳香吸引,自始對葡​​萄美酒的熱愛一發不可收拾。


洋名Abbie的她,在港的寓所中開闢了一個逾100平方呎的酒窖,當中儲存著逾千支紅酒,由於酒品太多,為免混亂,把酒類分門別類及以牌子區分,以便一目了然。而酒窖內更設有兩個恆溫器,以防其中一個發生故障,另一個亦可以繼續運作,酒窖溫度維持12度至13度,濕度約70度,以確保美酒不會變質。她告誡一定要學會懂得儲存紅酒。


在葡萄酒中,令她鍾情的均來自法國,在其藏酒中,九成是波爾多、布根地和隆河谷的品類,而且多數是有一定年齡的佳釀。
黃宗澤亦有投資


另外,藝人黃宗澤也投資紅酒,全部紅酒是寄存在法國的酒莊,他曾說投資紅酒,平均升值50%,有些更升值了逾1倍,與此同時,他也有買「酒花」(即紅酒期權投資項目),曾賣了一批「酒花」而賺得20萬元,投資紅酒及「酒花」總值高達7位數,若有喜慶日子都會運紅酒到港享用


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


以下是個人意見


文中所提到的兩位大家都不會太陌生 , 後者因為TVB的『尋味葡萄』更加令人熟悉.其實除了他們外, 圈中不少名人或者是上流社會的人士其實也是愛酒之人 , 他們跟我們的分別是他們要買便買,我們要買就是『輸身家』才買得起.當中一位我不能不提的就是『賭王』何鴻燊.


我想問一下星期天最多菲律賓人的地方是?當然是菲律賓吧.全球最多Chateau Palmer 1961的地方是 ? 是Chateau Palmer 的酒莊吧?錯了 , 是澳門的何鴻燊.你沒有聽錯,我也沒有講錯 , 何鴻燊獨愛Palmer , 數量之多年份之齊是大家想像不到的.大家不能想像 , Chateau Palmer 到港澳做的活動,如換cork等,也是在何鴻燊的賭場 , 事出必有因. 更流傳過Chateau Palmer 反問何鴻燊有沒有某些年份的貨,希望『回購』.

7 則留言:

  1. 你好啊 Louis,又係我 Js 啊。我又有事想請教你喇,岩岩有朋友叫我幫佢搵一款紅酒,香港暫時未搵到,只係係一個UK網上面 www.virginwines.co.uk 搵到,但佢只 ship 去 local,我有朋友住係 UK,可以代我收貨,但我想請教下你,用咩方法運返黎 HK?之前聽你提過用 FedEx,但我上網搵唔到太多資料,英文程度亦有限,所以想請你睇下會唔會有多少少資料俾到我?例如我要點包裝?點樣聯絡 FedEx 去收貨等等?謝謝你啊。

    回覆刪除
  2. FEDEX有個紅酒運送專線服務 , 佢會同你包好晒發保膠同入膠袋咁 , 唔駛自己做 , 當然會貴些少 , 直接問佢就okay~

    回覆刪除
  3. 好的。我聽日試下打去 FedEx 問一問先。謝謝你!
    BTW, 你有無試過係 winebid.com 度買酒?我見到d MollyDooker 好平ar,但又係唔知點運返黎香港,唔知你有無試過呢?

    回覆刪除
  4. 呢間野我都未試過,第一次聽都係~英國?

    回覆刪除
  5. 美國的。但我見 website 香港都有 contact info. 唔知 O 唔 OK.
    另我頭先打左去 FedEx HK 度問,佢地香港係完全唔知道有 FedEx Wine shipping 既資料,如果係低過 30度 (即紅白酒,唔係烈酒),佢地只會當普通貨品咁運黎香港,唔會話有一個 department 會幫我包好支酒再 ship 黎香港。
    請問你會唔會再有多少少資料俾我問下?謝謝你ar。

    回覆刪除
  6. 好的。謝謝謝謝謝謝謝你!

    回覆刪除